Medewerker Service Desk

Voor wie is de cursus?
De cursus Medewerker Service Desk is bedoeld voor iedereen die bij een Service Desk betrokken is. Niet alleen de medewerker zou op de hoogte moeten zijn van de gebeurtenissen (processen) rondom de Service Desk, maar ook de manager van de Service Desk, de klanten (gebruikers) en de overige (betrokken) procesmanagers zouden moeten weten wat er allemaal rondom een Service Desk gebeurt…..

Wat is de inhoud van deze cursus?
De cursus begint met het positioneren van Service Management vanuit de gebruiker en vanuit de Service Management organisatie, inclusief het toelichten van de noodzaak van Service Management. Vervolgens wordt dit gerelateerd aan de dienstverlening van de automatisering en gerelateerd aan de aspecten (processen) van Service Management. Er wordt een uniform en eenduidig begrippenkader als referentiekader gepresenteerd zodat iedereen dezelfde taal spreekt en de miscommunicatie tot een minimum beperkt kan worden. Vervolgens wordt dit specifiek geprojecteerd op de werkzaamheden van de Service Desk, waarbij de relaties naar functioneel beheer en applicatiebeheer (ook) aan de orde komen.

Organisatie
OKE4U staat bekend om haar flexibele en kwalitatieve vormen van onderwijs. Daarom zijn er allerlei maatwerkvormen mogelijk. De “standaard” cursus bestaat uit 6 dagdelen van 3 uur (overdag of ’s avonds). Het adres is Bedrijventerrein C-Mill, Jan Campertstraat 5 te Heerlen (melden bij de receptie).Cursus op een eigen of andere locatie behoort ook tot de mogelijkheden, net als een andere indeling of tijdsbesteding (of lesvorm).

Inschrijving
Aanmelding is mogelijk op onze website (www.OKE4U.nl) of via een email naar info@oke4u.nl. Bellen mag ook: 06-21981508. Na afloop van de cursus ontvangt u een bewijs van deelname.

Duur en kosten
Tijdsduur: 6 dagdelen van 3 uur = 18 uur;
Kosten bedragen € 600,- voor de complete cursus inclusief alle cursusmaterialen, exclusief examenkosten, exclusief BTW.
Er is ook een cursus “Service Desk voor gevorderden”; deze cursus duurt 10 dagdelen en kost € 1000,- exclusief examenkosten en exclusief BTW.

Mogelijk vervolg op deze training
Op deze training zijn meerdere vervolgtrainingen mogelijk: maatwerktrainingen Service Management c.q. Service Desk op expertniveau en workshops m.b.t. de integratie van Service Management met Functioneel, Applicatie- en Technisch beheer. Dat betreft altijd maatwerktrajecten. Informatie m.b.t. de duur en kosten van deze vervolgtrainingen zijn op maat op te vragen bij info@oke4u.nl. Heeft u interesse, maar is dit niet de cursus die u zoekt? Bekijk onze andere mogelijkheden op www.OKE4U.nl. Heeft u vragen of opmerkingen? Aarzel dan niet en neem contact met ons op via info@oke4u.nl. Bellen mag ook: 06-21981508.